Café Európa: Stratení v reklame

Hostia:
Filip Struhárik, Denník N
Eva Rajčáková, Rada pre reklam
Radim Dvořák, zástupca vedúceho Zastúpenia Európskej komisie na Slovensku 

Moderuje Lukáš Osvald

Odhaduje sa, že denne vidíme v závislosti od životného štýlu 2 000 až 10 000 reklám. Väčšinu ani nevnímame, pretože sme si na reklamu natoľko zvykli, že ju považujeme za bežnú súčasť života.

Či chceme, alebo nie, reklama ovplyvňuje naše predstavy o svete, má obrovský dosah na jednotlivcov a celú spoločnosť. Formuje, čo je správne, ako má vyzerať šťastný život, čo k nemu potrebujeme a čo pre to máme spraviť. Ale aj koho máme voliť, komu máme finančne prispieť a ako tráviť voľný čas. Zároveň je kľúčovým prvkom informačného priestoru, v ktorom žijeme. Vie vytvárať falošné predstavy ekologickej udržateľnosti, posilňovať dojem spoločenskej zodpovednosti, dostať k moci diktátora, ale aj otvárať citlivé spoločenské témy pre širšie skupiny ľudí.

Ako sa v celej tejto informačnej spleti vyznať? Ako nastaviť informačný ekosystém tak, aby boli negatívne dôsledky skreslenia reality čo najmenšie? A dá sa to vôbec dosiahnuť? 

Diskusia prebehne naživo 8. novembra 18:00-19:00 v A4-priestor súčasnej kultúry.

Vstupné: vstup voľný

Diskusiu si budete môcť pozrieť aj online na našom webe a Facebooku.

ORGANIZERS

One World

FINANCIAL PARTNERS

SLSP

PARTNERS

logo ZEK
IOM
GoOut
bkis
DAFilms
kino lumiere
FTF VŠMU
kino mladosť
A4
Teledata
Mareena
Vagus
Myslím
ÚNaSS
FFUK
svet medzi riadkami
slido
Biela pastelka logo

MAIN MEDIA PARTNERS

MEDIA PARTNERS

Nota Bene